۶ تشکل سیاسی به شورای ائتلاف استان کرمان پیوستند

در این نشست جمع بندی نهایی شاخص ها و ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی نهایی و مقرر شد، نسخه ای به شورای ائتلاف شهرستان های استان ارسال شود.

سرویس استان‌های شانا - نشست شورای ائتلاف استان کرمان پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۱۶ آذرماه جاری با حضور اکثریت اعضا و با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز و مسائل روز توسط حجت الاسلام والمسلمین مهدی عربپور ریاست شورا مورد تحلیل قرار گرفت.

در ادامه این نشست دکتر سیدحسین صابری دبیر شورای ائتلاف استان با گرامیداشت روز ۱۶ آذر، روز دانشجو به تبیین فلسفه این روز پرداخت و در ادامه برخی از اعضا دیدگاه های خود را بیان کردند.

در این نشست به پیشنهاد ریاست شورا و بر مبنای موافقت شورای مرکزی کشور دبیران تشکل‌های جامعه اسلامی بازار، جامعه اسلامی مدیران، جامعه اسلامی کارگران، جامعه اسلامی فرهنگیان، جمعیت اسلامی فرهنگیان و کانون تعلیم و تربیت اسلامی  استان به عضویت شورای ائتلاف پذیرفته شدند.

همچنین گزارشی از سفر ریاست و دبیر شورای استان به حوزه های انتخابیه به اطلاع اعضا رسید و مقرر شد که هر چه زودتر به بقیه حوزه های انتخابی به منظور تعامل و رایزنی با نیروهای انقلاب سفرهایی انجام شود.

همچنین مصوب شد که جلسات شورای ائتلاف استان کمافی السابق در روزهای پنجشنبه برگزار شد.

در ادامه این نشست جمع بندی نهایی شاخص ها و ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی نهایی و مقرر شد، نسخه ای به شورای ائتلاف شهرستان های استان ارسال شود.

همچنین با توجه به موضوعات مطرح شده و رسالت شورا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان مصوب شد در هر جلسه یکی از مدیران استان دعوت شوند و در جلسه آینده از مدیرکل محترم آموزش و پرورش دعوت به عمل آید.

کد خبر 1928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha